Suddenly I wanna say, I miss my friends. Because I remembered certain things.
haha... the Switchback people. =P
Makan kat Gasoline kat Asian Avenue, Pyramid. Duduk dan bersila, skarang dah lain skit menu bila aku pergi ari tu.
Aku juga ingat, sebelum makan ni aku terjumpa dengan sorang lagi orang yang dah berada kat Gippsland sekarang ngan juga seseorang yang aku jugak kenali... hehehe
Ceit, bukannye diorang bace pon. haha

0 comments:
Post a Comment