keep living 6.10.09

ah.
aku dah lama tahu dan sedar.
kepelikan diri aku sendiri,
dan aku terima.
kadang-kadang aku benci
benda ni buat aku jadi sepi,
takut menghadapi kehidupan.
senyum...
padahal sendiri tertanya-tanya
tak paham dan takkan paham
keliru dan kosong
cuma kena teruskan kehidupan.

because whatever happens
you got to keep living.

7 comments:

qmarul_bob said...

sape ckp ko pehlik?
meh ak bg die kepehlikan ak..

btw..x pehlik pun..:)

IFyani said...

huh? bagi sape?
in any case..
you don't know me that well to say so
aku tau ape yang pelik
don't speak as if u know me so well

qmarul_bob said...

~i didnt said i know u very well...
it just my professional opinion based on all the years i know..
u are perfectly fine young lady who has it own attraction..

for me..u are an enigma person..which also one of your major attraction..(for me la):)

IFyani said...

nope.
you judge from what you see.
as if it's all good and rosy.
what do i see that as?
ur acting like u truly know me.
but you only judged from you see.
ape2 jelah bob.

RedBloodCell said...

ko memang pelik... bob pon pelik...
dan x salah jadi pelik, sebab orang yang pelik adalah orang-orang yang terpilih;)

Aku pun.... orang yang pelik...

IFyani said...

heh...

RedBloodCell said...

hahaha, x tkate plak ko if... heh