digilakan 21.1.10

Aku rasa bagaikan aku akan digilakan. CRAZYNIFIED. Dalam diriku aku banyak berfikir. Di luar skop yang normal. Mungkin berlainan dari tanggapan orang lain di kelilingku tapi aku pun tidak tahu adakah tanggapanku benar, yang kufikirkan tak salah, walaupun bukan kumaksudkan tanggapan mereka salah. Dan aku tak tahu bagaimana nak mengatasinya. Satu-satunya cara adalah memohon kepada-Nya. Hanya Dia yang memahami apa yang berada di dalam benak fikiranku, dan hanya Dia yang tahu kebenarannya. Di dalam dunia yang semakin tidak pasti ini, aku sudah semakin keliru. Permudahkanlah keadaan ini untukku, dan tenangkanlah aku.

7 comments:

RedBloodCell said...

digilakan??? wow... new vocab... ala, xdenyer org akan 'digilakan' kerna berfikir 'di luar kotak' (my definition on what u describe)... tuh:P

qmarul_bob said...

~abi kluar date ngan adik ko x ajak ak..dan bleh la ko ajak..ha3..

IFyani said...

heh, mungkin ye mungkin tak... serius abi, cam nak digilakan dah ari tuh.
ni aper plak ni bob? enter frame kat blog post plak.. hahah

IFyani said...

生日? reading my blog for fun?

Izwan Komari said...

mohon la padaNya....berdoalah padaNya...kerana Dia lah yg Maha Mengetahui

IFyani said...

Atan: Sedang aku usahakan... terima kasih.

IFyani said...

crazy peeps spamming my blog.