Aku rasa bagaikan aku akan digilakan. CRAZYNIFIED. Dalam diriku aku banyak berfikir. Di luar skop yang normal. Mungkin berlainan dari tanggapan orang lain di kelilingku tapi aku pun tidak tahu adakah tanggapanku benar, yang kufikirkan tak salah, walaupun bukan kumaksudkan tanggapan mereka salah. Dan aku tak tahu bagaimana nak mengatasinya. Satu-satunya cara adalah memohon kepada-Nya. Hanya Dia yang memahami apa yang berada di dalam benak fikiranku, dan hanya Dia yang tahu kebenarannya. Di dalam dunia yang semakin tidak pasti ini, aku sudah semakin keliru. Permudahkanlah keadaan ini untukku, dan tenangkanlah aku.
7 comments:
digilakan??? wow... new vocab... ala, xdenyer org akan 'digilakan' kerna berfikir 'di luar kotak' (my definition on what u describe)... tuh:P
~abi kluar date ngan adik ko x ajak ak..dan bleh la ko ajak..ha3..
heh, mungkin ye mungkin tak... serius abi, cam nak digilakan dah ari tuh.
ni aper plak ni bob? enter frame kat blog post plak.. hahah
生日? reading my blog for fun?
mohon la padaNya....berdoalah padaNya...kerana Dia lah yg Maha Mengetahui
Atan: Sedang aku usahakan... terima kasih.
crazy peeps spamming my blog.
Post a Comment